エロヒムリーク「私(弥勒菩薩ラエル)は米国とイスラエルにある抹殺リストに載っています

ELOHIMLEAK
エロヒムリーク:

(弥勒菩薩ラエル)は米国とイスラエルシークレットサービスにより”抹殺”されるべき人達のリストに今載っていますので今から私が行う幾つかの啓示のあとはこの地球に長い間生きるのか私は不確かです。。。でも私が姿を消してしまったとしても誰かが私に取って代わり、私たちの創造者たちから情報を受け取るでしょう。その人は、私に取って代わることになるガイドたちの中のガイドに新しく選ばれる人、或はこの目的のためだけのために身元を明らかにする他の誰かで新しい預言者ではない人(預言者はもう出ません)、或は新しいラエリアンムーブメントのリーダーに選ばれる誰か、です。その人の使命は国家秘密を開示するだけでそれ以外は全く何もありません。エロヒムは、私に何が起きようとも確実に引き続き人類を救おうとされるでしょう。


Rael Maitreya:
ELOHIMLEAK : I am not sure that I will live a long time on Earth after the few revelations I am about to make as I am now on the list of people who need to be " terminated" by US and Israel secret services...But even if I disappear somebody will replace me and receive the information from our Creators, either the new elected Guide of Guide who will replace me or somebody else who will reveal himself ONLY for this purpose and will not be a new Prophet (there will be no more ) or somebody chosen to be the new Raelian Movement leader.His mission will ONLY be to reveal state secrets and absolutely nothing more.Elohim will make sure that whatever happen to me they will continue to try to save Humanity.